TILLÄGGSUPPGIFTER

Ofta ställda frågor om SuperService

Tvärtom – det är lätt och flytande. Du öppnar konto hos oss och berättar, vilka SuperService-tjänster du vill använda. Vi ger dig inloggningsdata till webbutiken samt till tjänsterna du valt. Du kan genast starta använda tjänsten. Du får separat rådgivning av din ansvarsförsäljare för att kunna handla i Wa’Center på kvällar och nattetid.

Tjänsten är helt gratis. Du behöver endast tillgång till en smarttelefon.

Nej det behövs inte. De flesta telefonerna har NFC- funktionen (och i Wa’Center får du låna våra telefoner). Då NFC är på i din telefon och du för smarttelefonen nära NFC-taggen (t.ex. etiketten), reagerar telefonen automatiskt på taggen och utför den önskade funktionen. I taggen är lagrat www-adressen, vilken telefonen öppnar i webbläsaren.

Blanketten för kontoöppningen hittar du från våra www-sidor i övre menyn, stället Kontoöppning. När du har fyllt i blanketten och sänd blanketten, granskar vi naturligtvis dina kredituppgifter. Om allt är ok, är kontot till ditt förfogande i ett ögonblick.

T.ex. därför att, med SuperService kan du rationalisera din affärsverksamhet på många sätt. Montören får till och med en tredje del mera tid för produktivt arbete. Förlusten minskar, och produkternas logistikkostnader minskar. Du får mer effekt för övervakning av arbetsplatsen. Varan tar inte slut, eftersom VVS-partihandeln alltid följer med dig. Du kan göra beställningarna när och var som helst. Snabbt, lätt och roligt!

Du kan ändå använda våra tjänster. I Wa’Center kan du låna telefonen, som är på mottagnings/infodisken. Eller du kan göra din beställning i vår webbutik eller ringa vår försäljning, tel. 020 1555 250.

Dina beställningar samlas i ditt kundkonto, och du kan granska gjorda beställningar och om du vill aktivera dem på nytt.

Personalen är på plats kl. 7.00–16.00. Alla övriga tider, varje dag i veckan (24/7), kan du uträtta ärenden och göra uppköp med dina inloggningsdata . Då du blir vår kund får du av din ansvarsförsäljare instruktioner, hur du skall fungera och uträtta ärenden i avhämtningsbutiken utanför tjänstetiden, då dörrarna är låsta.

Wa’Cont är den enda containerhandeln på arbetsplatsen som baserar sig på webbutiken. Dörren öppnas med PIN-kod, och inköpen utförs i realtid med smarttelefonen. Påfyllningen av lagren fungerar automatiskt: informationen går via webbutikens konto till systemet, som ser, hur mycket av varorna förbrukas. På detta sätt kan den förutse, när det behövs påfyllningar (automatiska påfyllningsleveranser). Vi kan också sköta påfyllningen om du önskar.

Wa’Cont hjälper att lyfta arbetets produktivitet på många sätt. Tack vare detta behövs det inte återkommande partiaffärs besök, varvid det blir åt montören till och med en tredje del mera tid för produktivt arbete – och byggarbetsplatsen står inte p.g.a. materialbrist. Även logistikkostnaderna minskar, som best t.o.m. 40 %. Förbrukningen är lätt att följa upp, och förlusten minskar.

Detta räkne exempel konkretiserar en stor fördel: Då byggarbetsplatsen är i full gång, kan montörerna kanske besöka VVS-partihandeln varannan dag alltså ungefär 10 gånger i månaden. Ett besök tar arbetstid för två män tillsammans 4 timmars tid.

Wa’Cont passar oavsett storleken för alla typens VVS-företag, vare sig deras bransch är entreprenader, service eller installering – eller fast allt.

I containern ryms ett omfattande (300–400) urval av produkter, och dess innehåll kan ändras efter arbetsplatsens behov. I konsignationslager- lösningen kan erbjudas 12 olika innehållsmoduler, som alla är produktifierade yrkeskunnigt och med skicklighet. Det är även möjligt att förena genom anpassning.