LISÄÄ TIETOA

Usein kysyttyä SuperServicestä

Päinvastoin – se on helppoa ja sujuvaa. Avaat vain tilin meille ja kerrot, mitä SuperService-palveluja haluat käyttää. Avaamme sinulle tunnukset verkkokauppaan sekä valitsemiisi palveluihin. Pääset heti käyttämään palvelua. Wa’Centerissä toimimiseen ilta- tai yöaikana saat erillisen opastuksen vastuumyyjältäsi.

Palvelu on täysin ilmainen. Tarvitset käyttöösi vain älypuhelimen.

Et tarvitse. Useimmissa puhelimissa on NFC-toiminto (ja Wa’Centerissä saat lainata puhelimiamme). Kun NFC on päällä puhelimessasi ja viet älypuhelimen lähelle NFC-tunnistetta (esimerkiksi tarraa), puhelin reagoi tunnisteeseen automaattisesti ja suorittaa halutun toiminnon. Tunnisteeseen on tallennettu www-osoite, jonka puhelin avaa selaimeensa.

Tilinavauslomakkeen löydät www-sivuiltamme ylävalikosta, kohdasta Tilinavaus. Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, tarkistamme luonnollisesti luottotietosi. Jos kaikki on ok, tili on valmis käyttöösi muutamassa hetkessä.

Esimerkiksi siksi, että SuperServicella voit tehostaa monin tavoin liiketoimintaasi. Asentaja saa jopa kolmanneksen lisää aikaa tuottavan työhön. Hävikki pienenee, ja tuotteiden logistiikkakustannukset laskevat. Saat lisää tehoja työmaiden valvontaan. Tavara ei pääse loppumaan, koska LVI-tukku kulkee aina mukanasi. Voit tehdä tilaukset milloin ja missä vain. Nopeaa, helppoa ja mukavaa!

Voit silti käyttää palvelujamme.  Wa’Centerissä voit lainata puhelinta, joka on vastanotto/infotiskillä. Tai voit tehdä tilauksesi verkkokaupassamme tai soittamalla myyntiin, puh. 020 1555 250.

Tilauksesi kertyy asiakastilillesi, ja voit tarkastella tehtyjä tilauksia ja myös halutessasi aktivoida ne uudelleen käyttöön.

Henkilökunta on paikalla klo 7.00–16.00. Kaikkina muina aikoina, viikon jokaisena päivänä (24/7), voit asioida ja tehdä ostoksia omilla tunnuksillasi. Saat asiakkaaksi tullessasi vastuumyyjältäsi ohjeet, kuinka toimit ja asioit noutomyymälässä palveluaikojen ulkopuolella, kun ovet ovat lukossa.